14 August 2009

Ramadhan Al-Mubarak


Ramadhan menjenguk lagi. Dan sedari awal kedatangannya memang dinanti. Inilah masa yang paling sesuai untuk merebut ganjaran pahala yang berlipat kali ganda tanpa diganggu-gugat oleh syaitan dan iblis, hanya nafsu yang perlu dikawal. Setiap individu mempunyai cara yang tersendiri menyambut Ramadhan. Pengunjung Blog ini adalah di alu-alukan untuk membuat ucapan di ruangan komen....

5 comments:

ball picker said...

Selamat Berpuasa kpd Bib, Rita, Cikgu Hasni.... hehehe n semua member Ref KL ... tak lupa utk semua Ref... tak kira la ref masyuk ker... Ref FIFA ker... Ref National ker... janji Ref... untuk Ref Malaysia Cup jangan lupa training lepas tarawih... game raya ke empat woi... kalau tak training mau muntah lemang ....

referee dara said...

kepada fifa referee pencen x der ke?

Sab said...

Selamat berpuasa buat semua member2 ref..

Ahmad Azanor Huslan Bin Ahmad Zanian said...

Selamat berpuasa kepada semua warga dan keluarga pengadil. Marilah kita sama-sama menambah amalan kebaikan moga setiap amalan kita akan diberkati dan diterima Allah SWT.

Bukan sahaja pengadil Piala Malaysia perlu berlatih, semua pengadil juga harus berlatih untuk memastikan tahap kecergasan sentiasa berada di tahap yang baik.

Anonymous said...

"slmt menyambut Ramadan Al Mubarak kepada semua warga pengadil yang berugama Islam" semoga kita tidak lupa Renew Lesen Mulut, Servis kan Hati, Kawal Kadar Pencemaran Mata dan Telinga, pelihara lah Enjin Perut, Tax Minda dan Cukai Kesabaran...!!!!! anda mungkin salah seorang pemenang anugerah Malam Lailatul Qadar 2009. Ayuh berbanyak2lah beribadah dan beramal...(lu fikir la sendriri)