07 March 2012

Majlis Perjanjian Tajaan Paragon Vest Sdn Bhd - KLFA


Bertempat di Bilik Seminar Stadium Bolasepak Kuala Lumpur Cheras, telah berlangsung satu majlis menandatangani perjanjian penajaan bersama Paragon Vest Sdn Bhd dan Persatuan Bolasepak kuala Lumpur untuk pakaian sukan jenama Kronos bagi pasukan dan Pengadil KLFA. Majlis yang diadakan pada 20hb Februari 2012 jam 3.00 petang yang lalu, telah dimulakan dengan ucapan oleh YBhg datuk Astaman Bin Abdul Aziz selaku Presiden KLFA dan disusuli oleh ucapan Ketua Eksekutif Paragon Vest Sdn Bhd, YBhg Encik Vincent Lai. Majlis yang mendapat liputan beberapa akhbar tempatan seperti Berita Harian dan MalayMail dan portal Online ini, diharapkan menjadi satu usahasama yang baik dan memberi satu petanda yang positif.

Penajaan bagi musim 2012 ini, bukan sahaja bagi pasukan KL yang bersaing di Liga Super Malaysia tetapi juga bagi kelab-kelab gabungan dan Pengadil KLFA. Pihak Pengadil KLFA mengucapkan jutaan terima kasih dan penghargaan kepada pihak Pengurusan KLFA diatas penajaan dan juga kepada Pegawai Pembangunan Pengadil Kuala Lumpur iaitu Encik Ahmad Zaini Bin Wan Lah aka Madjan diatas usaha dan kesungguhan beliau dalam meningkatkan kredibiliti Pengadil KLFA. Pelaksanaan ini diharapkan menjadi satu semangat dan galakan kepada para pengadil KL untuk menjalankan tugas dengan penuh tanggungjawab.


Encik Ahmad Zaini memaklumkan dalam perjumpaan Pengadil yang lepas, bahawa setiap pengadil yang inginkan uniform tajaan ini haruslah memenuhi kriteria-kriteria seperti berikut :

a) Komitmen kepada KLFA sepanjang musim 2011-12
b) Kehadiran semasa tugasan, latihan dan perjumpaan bulanan.
c) Lulus Ujian kecergasan KLFA untuk musim 2012-13.

Jadi, seharusnya para pengadil perlu menunjukkan komitmen yang baik dan kecergasan diri yang tinggi dalam memenuhi kriteria yang telah ditetapkan. Dan, secara tidak langsung ini akan membantu para pengadil KLFA akan sentiasa bersedia dalam menjalankan lantikan yang diberi.

Ayuh Pengadil KLFA, bersama-sama menunjukkan KOMITMEN dan KREDIBILITI diri, agar Martabat Pengadil KLFA akan dipandang positif dan dihormati.

No comments: